Tuesday, July 27, 2004

Seandainya cinta itu ada!!

   Aku pinta bila suatu saat nanti aku bisa jatuh cinta lagi, jangan biarkan diriku mengulang kesalahan ku yang pertama kali, aku menyerah dan merasa tidak kuat untuk meneruskan hingga membuat aku lalai.
   Aku punya pinta bila suatu saat nanti aku jatuh cinta, penuhilah hatiku dengan kekuatan yang tak tebatas, biar rasaku padanya tidak akan pudar.
   Seandainya aku jatuh cinta lagi jangan biarkan diriku berpaling dari masalah.
   Dan bila aku tetap merasa tidak kuat untuk mencintai, jangan pernah membiarkan diriku untuk jatuh cinta lagi.  
 

2 Comments:

Blogger verypurpleperson said...

i wish you love so strong you'll find yourself amazed by it.

July 28, 2004 at 2:20 PM  
Blogger eyi said...

amen to that

July 29, 2004 at 6:41 PM  

Post a Comment

<< Home